صحراي بزرگ دبي

تور دبي قيمت،قيمت هتلهاي دبي،بهترين تور دبي،قيمت تورهاي دبي،ارزانترين توردبي،نرخ ويژه تور دبي،نرخ تور دبي

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

صحراي بزرگ دبي

صحرا

صحرا دبي

 

Dubai safari

اين تور يكي از معروفترين تورهاي دبي مي باشد. هدف اصلي در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعي كوير و زندگي باديه نشينان به بازديدكنندگان مي باشد.مدت زمان اين تور مي تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رايج ترين تور شما حدود ساعت ۳ يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حركت كرده و در اولين قسمت با ماشين هاي چهار محور (۴WD) به گردش در ميان تپه هاي شني كوير مي پردازيد. سپس به يك كمپ مي رسيد كه بصورت سنتي ساخته شده است. صرف شام و نوشيدني، استفاده از بوفه كامل، موزيك در زير آسمان زيبا كوير و منقش كردن دست خانمها به طرح هاي سنتي به وسيله حنا از برنامه هاي اين قسمت مي باشد.
اين تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت ۱۰ شب پايان مي يابد. در تورهاي يك روزه و يا چند روزه، برنامه هايي از قبيل ديدار از وادي ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در كوير، ديدار از كوه هاي حجر، ديدار از منطقه زيبا و خوش آب و هواي حتا، شنا در استخرها و چشمه هاي اين منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در اين هتل و استفاده از امكانات ورزشي آن، ديدار از قديمي ترين مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

۰۱

بازديدكنندگان از دبي نميتوانند تجربه كاملي از صحرا داشته باشند مگر آنكه در يك سفر صحراي صوفيانه شركت كنند. تورهاي متنوعي از جانب آژانسهاي مسافرتي ارايه ميشود. بنابراين انتخاب توري كه سليقه هاي شخصي را ارضا كرده و در زمان مناسبي تدارك ديده شده باشد، كاري ساده است. «سفر صحرايي شبانه» (The Overnight Safari) حدودا ساعت ۳ بعدازظهر شروع شده و شما با ماشين، تپه هاي شن روان را از نزديك مشاهده مي كنيد

۰۲

بدنبال رسيدن به اردويي كه به سبك بدوي تدارك ديده شده است، شام را صرف كرده و غروب را زير آسمان پرستاره صحرا ميگذرانيد كه تجربه هاي مجذوب كننده ميباشد. بعد از صرف صبحانه، بر سر راه به كوهستان، جلوه هايي از صحرا و كاروانهاي شتر را خواهيد ديد. منطقه كوهستاني، رودخانه هايي دارد كه براي شنا كردن ايده آل هستند. قبل از برگشت به دوبي، غذاي سلف سرويس سرو ميشود.

۰۳

در تور «سفر كوهستاني» (The Mountain Safari)، توريستها در امتداد ساحل به سمت شمال حركت ميكنند، و در آخر به منطقه درون مرزي راسالخيمه ميروند. اين راه از ميان كوه هاي حجار (Hajar) گذشته و از دره هاي عميق عبور ميكند. روستاييان اين منطقه، با كاشت محصولات كشاورزي امرار معاش ميكنند. در اين سفر، بعدا به ديبا (Dibba) و به دبي رفته، و در ”بازار مسافي” (Masafi Market) در بين راه توقف ميكنند. در سفر ”هاتاپولز” (Hatta Pools Safari)، مسافران از ميان شنهاي روان به سمت دره ها تا (Hatta Valley) ميروند كه سفر جذابي است. با عبور از اين كوهپايه هاي كوه ال حجر (Al Hajar)، به سمت ”هاتاپولز” پيش ميرويم.

۰۴

در اين تور، مسافران از قديمي ترين مسجد امارات متحده عربي بازديد ميكنند. بعلاوه توقفي نيز در جمعه بازار، كه بخاطر سفالگري و فرشهاي دست باف خود زبانزد است، تدارك ديده شده است. تور يك روز كامل (The Full Day Safari) معمولا از ميان روستاهاي بدوي و كاروانهاي شتر عبور ميكند. گهگاه سفري به صخره فسيلي (Fossil Rock) و كوه هاي حجر هم صورت ميگيرد. شنا كردن در رودخانه هاي كوهستاني جذاب و لذت بردن از نهار سرد سرو شده، تجربهاي آرامبخش در محوطه باز هست. اين تورها توسط اغلب شركتهاي توريستي عرضه ميشوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.