هتل هاي معروف دبي

تور دبي قيمت،قيمت هتلهاي دبي،بهترين تور دبي،قيمت تورهاي دبي،ارزانترين توردبي،نرخ ويژه تور دبي،نرخ تور دبي

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

هتل هاي معروف دبي

هتل شيك


هتل هاي معروف دبي

۱هتل مينا سلام

هتل
هتل مينا سلام

هتل مينا سلام (Mina Al Salam) يكي از هتل‌هاي دبي در بهترين جاي جميرا است، درست در كنار وايلد وادي قرار گرفته و فاصله‌اي نسبتاً اندك با مركز شهر دارد و به زمين گلف مجهز است. معماري خاص اين هتل دبي، مدرن و البته تحت تاثير معماري خاورميانه‌اي بوده و به تميزترين بخش‌هاي ساحل هم مشرف است. اين هتل چندين و چند رستوارن مختلف دارد اما معروف‌ترين اين رستوران‌ها، رستوران چيني است. چشم‌انداز خيلي از اتاق‌ها رو به برج‌العرب و درياست. مينا سلام از جمله هتل‌هاي دبي است كه دكور اتاق‌هايش عربي‌ست و حتي ظروف مورد استفاده، مبلمان و … عناصري از فرهنگ عرب را در خود دارند. مينا سلام دبي از لحاظ ارائه‌ي خدمات و رفتار كاركنان، كوچك‌ترين ضعفي ندارد. مينا سلام امكاناتي مثل سالن ورزش، ساحل، خدمات ويژه براي تجار از قبيل اينترنت پر سرعت، كامپيوتر، پاركينگ مجاني، سرو ِ غذا در اتاق‌ها، سوييت، استخر و تسهيلات مخصوص معلولين را هم داراست.
۲ هتل القصر


هتل القصر

خيلي‌ها مي‌گويند هتل القصر (Al Qasr) بهترين هتل دبي است. يكي از هتل‌هاي دبي كه به هتل معروف ديگر شهر يعني دارالمسياف چسبيده و در بهترين جاي شهر در جميرا قرار دارد. القصر دبي به وايلد وادي و مراكز خريد و مراكز تفريحي مثل زمين‌هاي گلف و تنيس، كه البته در تابستان بيشتر محل برگزاري كنسرت هستند، نزديك است. اسم هتل خود گوياي صفاتش است. القصر ساحل اختصاصي دارد و در ساحلش آلاچيق‌هايي تعبيه شده و نماي بسياري از اتاق‌ها رو به دريا و برج‌العرب است. رفتار پرسنل در بالاترين حد تصور است و كيفيت خدمات فوق‌العاده قوي است. چيدمان اتاق‌هاي اين هتل دبي رنگ و بوي عربي دارند و همچنين امكاناتي نظير رستوران، سالن ورزش، اينترنت پرسرعت، سرو غذا در اتاق، سوييت، استخر و تسهيلات براي معلولين را در خود را هم داراست.
۳ هتل جميرا بيچ


هتل جميرا بيچ

هتل جميرا بيچ (Jumeirah Beach) از هتل‌هاي دبي است كه در ساحل جميرا و در فاصله‌ي بسيار نزديك با برج‌العرب قرار دارد و شبيه به موج دريا مي‌ماند و يكي از پر مسافرترين هتل‌هاي دبي حساب مي‌شود. مجموعه‌اي عظيم از ۶١٨ اتاق. شمار رستوران‌هاي آن از بيست عدد هم فراتر مي‌رود. داشتن سالن كنفرانس، مركز خريد در داخل هتل و سالن آرايش از خصوصيات آن است. اما بارزترين ويژگي هتل بوفه‌ي صبحانه‌ي معروفش است. هتل جميرا بيچ دبي يك مركز بازي پيشرفته و مجهز هم براي كودكان دارد. امكانات ورزشي آن هم شامل استخر، سونا، جكوزي و زمين تنيس مي‌شود. به علت بزرگ بودن هتل، بين كاركنان و مسافرين آن‌چنان صميميتي ايجاد نمي‌شود و در حقيقت اگر در موارد قبلي رفتار كاركنان توام با ملاحظه و احترام بود اين‌جا كمي قضيه متفاوت است، البته نه به قدري كه نگران‌كننده بشود. اينترنت پر سرعت و ساحل اختصاصي و پاركينگ مجاني از ديگر امكانات هتل جميرا بيچ دبي هستند.

۴هتل فرمونت


هتل فرمونت

هتل فرمونت پالم (Fairmont The Palm) از لوكس‌ترين هتل‌هاي دبي است كه چشم‌اندازي زيبا، چهار استخر شنا، ساحل اختصاصي، اسپا و ماساژ و كيدزكلاب دارد. از هتل به مال آو امارات سرويس رفت‌‌وبرگشت رايگان هم وجود دارد. از هتل فرمونت پالم تا دبي مال با ماشين بيست دقيقه، تا باشگاه گلف امارات گلف كلاب، ده دقيقه و تا فرودگاه بين‌المللي دبي ۳۵ كيلومتر راه است و دبي مارينا در ۸ كيلومتري آن قرار دارد. رستوران، اينترنت پولي، پاركينگ رايگان، خودپرداز، خدمات نگهداري از كودك، خدمات كانسيرژ، مركز كاري و جلسه، اتاق VIP و سلماني بخشي از امكانات هتل فرمونت پالم است.

۵هتل وستين مينا سياحي


هتل وستين مينا سياحي

وستين مينا سياحي دبي (Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina) از جمله لوكس‌ترين هتل‌هاي دبي است كه امكانات مفصلي مانند ۵ استخر، ۸ رستوران، ساحل اختصاصي، اتاق‌هاي لوكس و اينترنت واي‌فاي رايگان دارد. چشم‌انداز بيشتر اتاق‌ها رو به آب‌هاي خليج فارس و پالم جميرا است. امكانات تفريحي هتل كم نيستند؛ مي‌توانيد از اسپاي مدرن، زمين تنيس، سالن ورزشي و مركز ورزش‌هاي آبي استفاده كنيد. اگر به همراه كودكتان سفر مي‌كنيد، مي‌توانيد از استخر كودك، بازي‌هاي ساحلي روزانه و كيدز كلاب استفاده كنيد. پارك آبي وايلد وادي نزديك اين ريزورت است. فاصله‌ي وستين دبي با ماشين از جميرا بيچ واك پنج دقيقه و از برج الخليفه و دبي مال بيست دقيقه است. تنيس روي ميز، ماهيگيري، قايق‌سواري، غواصي، كتابخانه و حمام تركي يا بخار از امكانات تفريحي هتل وستين دبي است. ماشين اجاره‌اي، سرويس رفت وبرگشت، صرافي، فروش بلي، كانتر گردشگري، كانسيرژ، لاكر، خدمات نگهداري از كودك، امكانات كاري و جلسه، آرايشگاه، اتاق VIP، سوغاتي‌فروشي و محوطه‌ي ويژه‌ براي سيگاري‌ها و غيرسيگاري‌ها از امكانات ديگري است كه هتل وستين دبي براي مهمانانش دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.